© Minden jog fenntartva a 3S Karakter Kft. részére.
Készítette ❤ Richárd
30 napra felrakjuk 12 online hirdetési oldalra.
Ára: 12 x 800 Ft+áfa
további hosszabbítás 30 napra:
Ára: 12 x 300 Ft+áfa
Ezek:
szuperpiac.hu startapro.hu
kekapro.hu nextapro.hu
maxapro.hu fotelbazar.hu
aprohirdetes.biz aprooldal.hu
aprohirdetesingyen.hu addelma.hu
birizga.hu vegyesapro.hu
Írja meg a pontos szöveget (max. 2000 karakter) és mi megszerkesztve felrakjuk az oldalakra!
Küldjön el hozzá 2-4 db 100 kB körüli képet/fotót/emblémát a (Fájlküldés) menüpontban, hogy kiemelje hirdetését.
Az online hirdetések története valójában a ’90-es évek elejére nyúlik vissza, de van egy korábbi, kevésbé „hagyományos” példa is:
A modern értelemben vett online hirdetések, különösen a bannerek, a ’90-es évek közepén jelentek meg:
Azóta az online hirdetések folyamatosan fejlődtek, a bannerektől és keresőhirdetésektől kezdve a közösségi média hirdetéseken, videóhirdetéseken és programozott vásárláson át a mai komplex, adatvezérelt marketingstratégiákig.
Az online hirdetések világa rendkívül dinamikus és folyamatosan változik, de ma már számos bejáratott és domináns hirdetési forma létezik. Íme a legjellemzőbbek, figyelembe véve a legfrissebb trendeket (2024-es és 2025-ös előrejelzések alapján):
Keresőhirdetések (SEM – Search Engine Marketing):
Közösségi média hirdetések:
Display hirdetések (Banner hirdetések):
Videóhirdetések:
Natív hirdetések:
E-mail marketing:
Influencer marketing:
Újabb trendek és fókuszpontok 2024-ben és azon túl:
Ezek a hirdetési formák gyakran kombinálódnak egy átfogó digitális marketingstratégiában, hogy a lehető legszélesebb közönséget érjék el a megfelelő üzenettel, a megfelelő időben és a megfelelő platformon.
1087 Budapest
Osztály u. 16-18/D.
Kaputelefon: 4.
(Bejárat Hős u. felől!)
Hirdetés feladása telefonon:
Sallay István
+361 332-0611, +3670 338-7198
iroda@mediaasz.hu
Orosz Anita +361 475-0802, +3620 360-3785 sskarakter@mediaasz.hu
© Minden jog fenntartva a 3S Karakter Kft. részére.
Készítette ❤ Richárd