Reklámügynökség
Immár 34 éve az Önök szolgálatában!
Reklámügynökség
KÖZÖS gondolkodás már előre
TÁRS a problémák megoldásában
Megbízható-pontos-olcsó
Reklámügynökség
NYOMDA
1. Digitálisan 5000 példányszámig!
2. Szitázott/termográf névjegyek, levélpapírok.
3. Ofszet nyomtatás 1000 példányszámtól
4. Rotációs nyomtatás – 10000 példánytól (újságok)
tervezéssel/szerkesztéssel és nyomdai előkészítéssel!
https://3skarakter.hu/szorolap
Profi nyomdai szolgáltatások már 1 példánytól!

Reklámügynökség
AJÁNDÉKTÁRGY
1. Katalógusból: http://www.coolcollection-shop.eu/sskarakter/
2. Egyedi gyártás: lufi, póló, nyakszalag, pendrive, DVD, toll, hűtőmágnes, stb.
Cégesítés, feliratozás
1. Tamponnyomás
2. Szitanyomás
3. Transzfernyomás
4. UV nyomás
5. Hímzés
6. Gravírozás
7. Dombornyomás
8. Mezszámozás
https://3skarakter.hu/emblemazasi-arlista
Hogy Önre/cégére ismerhessenek!

Reklámügynökség
DISPLAY
1. Roll-up, X-banner
2. Kínáló pultok
3. Háttérfalak
4. Plakát és prospektustartók
5. Vitrinek, padlóreklámok
Profi display szolgáltatások!

Reklámügynökség
ZÁSZLÓ
1. Nemzeti és gyászzászlók
2. Asztali és klubzászlók, zászlófüzérek, szalagok
3. Bel és kültéri zászlótartók és zászlórudak, telepítés
4. Strandzászlók (csepp, cápa, téglalap)
5. Építési háló (Mesh)
http://www.3skarakter.hu/zaszlo
Minden, ami lobog (nyomva, telepítve)

Reklámügynökség
REKLÁMTÁBLA
1. Sik plexi előlapos világító dobozok 2. Felirathordozók
3. Széchenyi terv táblák
4. Plasztikus feliratok
5. Információs feliratrendszerek
6. Cégtáblák, ár táblák, üzletfeliratok
7. Autófóliázás
Helyszíni felszereléssel/telepítéssel.
https://3skarakter.hu/reklamtablak
Egyedi feliratok, kiugró megjelenés!

Reklámügynökség
REKLÁMTÁSKA
1. Papírból (sodrott, szalag és zsinórfüles kivitelben) 2. Polietilén (ingvállas, piskótafüles, szalagfüles) 200 db-tól ill. 100 kg-tól! 3. Vászontáskák (vászon és non women) rövid és hosszúfüllel 4. Egyedi kordonszalagok http://www.3skarakter.hu/reklamtaskak
Csomagolóanyagok
1. Ragasztószalag gyártás felirattal
2. Kordonszalag gyártás felirattal
3. Simítózáras tasakok
4. Papír, celofán és polietilén tasakok, zsákok
5. Csomagolóanyagok hengerben és ívben
(kis tételben 80 gr ofszet, LWC anyagok nyomása ívben is)
A jól eladhatóság/megjelenés alapfeltétel!

EGYÉB TEVÉKENYSÉGEINK
1. Képkeretezés (fa és alumínium kerettel)
2. Könyvkötés (étlapok, diplomák, könyvek, dokumentumok)
3. Bélyegző készítés (Traxx) gumi és párna csere
4. Weblap készítés és üzemeltetés
5. Autófóliázás
Kiegészítő, de nem elhanyagolható!

ALAPTEVÉKENYSÉGEINK
Reklámügynökségi tevékenység: www.3skarakter.hu
(Megalakult 1991-ben)
Média ÁSZ hirdetési Enciklopédia kiadása: www.mediaasz.hu
(Megjelent 1992-ben)
Hirdetésfelvétel: www.AprohirdetesGuru.hu
(Elindult 2008-ban)

Az első reklámügynökségek
A kezdetek: újságok és hirdetésközvetítők
A reklámozás gyökerei egészen az ókori civilizációkig nyúlnak vissza (gondoljunk csak a római hirdetőtáblákra vagy a középkori kikiáltókra), de a modern értelemben vett reklámügynökségek megjelenéséhez a 17. századi újságok elterjedésére volt szükség. Ekkoriban az újságok elkezdték a hirdetéseket is megjelentetni, de a folyamat kezdetleges volt. Azoknak, akik hirdetni akartak, közvetlenül az újságokhoz kellett fordulniuk, ami időigényes és nehézkes volt, különösen, ha több lapban is meg akartak jelenni.
Az első „ügynökségek” valójában hirdetésközvetítők voltak. Ezek a magánszemélyek vagy kisebb cégek feladata az volt, hogy teret vásároljanak az újságokban (gyakran kedvezményes áron, nagy mennyiségben), majd ezt a teret eladják a hirdetni kívánó cégeknek, némi felárral. Gyakorlatilag ők voltak a médiamenedzsment előfutárai.
Az első „reklámügynökök” és az 1800-as évek
Az első igazi reklámügynökségnek sokan Volney B. Palmer cégét tartják, amelyet 1841-ben alapított Philadelphiában. Palmer fő tevékenysége az volt, hogy összekötötte a hirdetőket az újságokkal, segítve a hirdetési helyek megvásárlását. Ő volt az első, aki jutalékot számított fel a kiadóknak a közvetítésért, ami a mai napig a reklámügynökségek bevételének egyik alapja. Bár még nem készített kreatív anyagokat, ő volt az, aki standardizálta a hirdetésfelvételi folyamatot.
Az 1800-as évek közepén egyre több hasonló közvetítő jelent meg, és a piac kezdett egyre versenyképesebbé válni. Fontos mérföldkő volt George P. Rowell cége, amely 1865-ben már felvilágosította az ügyfeleket az újságok olvasottságáról és a hirdetési díjakról, ami akkoriban forradalmi lépésnek számított az átláthatóság felé.
A teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökségek megjelenése
A 19. század végére, az ipari forradalom felgyorsulásával és a tömegtermelés térnyerésével, a vállalatoknak egyre nagyobb szüksége volt a hatékonyabb reklámra, hogy megkülönböztessék magukat a versenytársaktól. Ekkor kezdett megjelenni a „teljes körű szolgáltatást nyújtó” reklámügynökség koncepciója.
Ennek úttörője N. W. Ayer & Son volt, amelyet 1869-ben alapítottak Philadelphiában. Ők voltak az elsők, akik már nem csak közvetítették a hirdetéseket, hanem kreatív szolgáltatásokat is nyújtottak:
- Hirdetési szövegeket írtak.
- Grafikákat, illusztrációkat készítettek.
- Piackutatást végeztek.
- Stratégiát dolgoztak ki az ügyfelek számára.
Az N. W. Ayer & Son bevezette a „nyitott szerződés” (open contract) modelljét, ami azt jelentette, hogy az ügynökség nem csak a kiadóktól kapott jutalékot, hanem az ügyfelektől is díjazást, a nyújtott szolgáltatásokért. Ez jelentősen növelte az ügynökség függetlenségét és ösztönözte a hirdetések hatékonyságának növelését.
A 20. század és a modern reklámipar
A 20. század elején a reklámügynökségek rohamosan fejlődtek. A rádió (az 1920-as évektől), majd a televízió (az 1940-es évektől) megjelenésével a médiumok száma és komplexitása is növekedett, ami újabb kihívásokat és lehetőségeket teremtett az ügynökségek számára. Ekkor alakultak ki a nagy, ma is ismert reklámholdingok alapjai, és a reklámipar globális méreteket öltött.
Összefoglalva, az első reklámügynökségek a közvetítésből nőttek ki, majd a piaci igényekre reagálva bővítették szolgáltatásaikat, hogy végül teljes körű kreatív és stratégiai partnerekké váljanak a hirdetők számára. Ez a fejlődés alapozta meg a mai modern, milliárdos reklámipart.